Giant Revolt 2 2021


Giant Revolt 2 2021

Giant Revolt 2 2021

Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.
Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.

GŁÓWNE KORZYŚCI
Wszechstronna geometria na szuter
Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.

Precyzyjna amortyzacja
Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.

Wszechstronna wydajność
Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.

Rozmiary: XS, S, M, ML, L, XL
Kolor: Concrete
Rama: Aluminium - ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense
Widelec: Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm
Tylny amortyzator: N/A
Kierownica: GIANT Contact XR Ergo-Control, 31.8mm
Wspornik kierownicy: GIANT Sport, 31,8mm, 6°, alu.
Wspornik siodła: GIANT D-Fuse, alu.
Siodło: NOWE Giant Approach
Pedały: N/A
Manetki: Shimano Sora, 2x9
Przerzutka przednia: Shimano Sora
Przerzutka tylna: Shimano Sora
Hamulce: Tektro MD-C550, tarczowe mech.
Dźwignie hamulca: Shimano Sora
Kaseta / Wolnobieg: Shimano CH-HG400, 11x34
Łańcuch: KMC X9, Missing Link
Mechanizm korbowy: FSA Vero Pro, 32/48
Środek suportu: FSA MegaExo, press fit
Obręcze: GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu.
Piasty: GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm
Szprychy: SAPIM Leader 28/28
Opony: GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess
Dodatki: Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt błotnika
Waga orientacyjna: 10,28 kg
Szukaj